آخرین اخبار
کد مطلب: 125901
معاون استاندار چهارمحال و بختياري خبر داد
با تصويب هيئت وزيران؛ خانميرزا در چهارمحال و بختياري شهرستان شد
تاریخ انتشار : 1397/12/13 08:35:07
نمایش : 1314
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: هيأت وزيران به پيشنهاد وزارت کشور و به استناد قانون تعاريف و ضوابط تقسيمات کشوري مصوب کرد تا شهرستان خانميرزا به مرکزيت شهر الوني با ترکيب بخش‌هاي مرکزي و ارمند در چهارمحال و بختياري ايجاد شود.

به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ جعفر مرداني معاون استاندار چهارمحال و بختياري با اعلام اين خبر گفت: هيأت وزيران در جلسه مورخ پنجم اسفندماه امسال به پيشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده 13 قانون تعاريف و ضوابط تقسيمات کشوري مصوب کرد تا شهرستان خانميرزا به مرکزيت شهر الوني با ترکيب بخش‌هاي مرکزي و ارمند در چهارمحال و بختياري ايجاد شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: همچنين مقرر شد دهستان ارمند از بخش مرکزي شهرستان لردگان در اين استان جدا و به بخش خانميرزا اين شهرستان الحاق شود.

وي خاطرنشان کرد: دهستان سپيدار به مرکزيت روستاي سونک از ترکيب روستاها، مزارع و مکان‌هاي بوگر، مسن، سرتنگ مسن، سونک، نازک و دادا مطابق نقشه پيوست که تاييد شده هيأت دولت است در بخش خانميرزا ايجاد مي‌شود.

مرداني با اشاره به اينکه نام روستاي ارمند عليا دهستان ارمند به ارمند تغيير مي‌يابد، اضافه کرد: بخش ارمند نيز به مرکزيت روستاي ارمند از ترکيب دهستان‌هاي سپيدار و ارمند در شهرستان لردگان ايجاد مي‌شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: همچنين با موافقت هيأت وزيران و به استناد ماده ذکر شده روستاي فيل‌آباد شهرستان فارسان نيز تبديل به شهر شد.

وي عنوان کرد: روستاي فيل آباد مرکز دهستان سرآب پايين بخش باباحيدر شهرستان فارسان است که به شهر تبديل شده است و مرکز اين دهستان نيز به روستاي عيسي‌آباد انتقال پيدا مي‌کند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس